Nastavenie Microsoft Exchange konta v internetovom prehliadači


1. Vo vašom prehliadači zadajte adresu emailového servera: mail.tuke.sk

2. Zadajte váš login a heslo pre poštu a kliknite na Prihlásiť:

3. Otvorí sa vaša poštová schránka:

4. Jazyková verzia web pošty závisí od od jazykovej verzie použitého internetového prehliadača.
Spôsob zobrazenia (správy alebo konverzácie) a zoradenia správ (podľa dátumu, odosielateľa, predmetu, ...) si môžete nastaviť kliknutím na tlačidlo vpravo Filter:


5. Ak si vyberiete zobrazenie konverzácií, potom na table na čítanie vidíte správy patriace do danej konverzácie.

6. V prípade, že chcete odpovedať alebo preposlať na niektorú zo správ v konverzácii, je potrebené na túto spravu kliknúť.

7. Kliknutím vľavo hore na ikonu Dlaždíc môžete otvoriť jednotlivé súčasti aplikácie : Pošta (zoznam správ), Kalendár, Ľudia (adresár) a Úlohy:

8. Kliknutím na ikonu Ľudia otvoríte svoj adresár. Môžete pridať často používané adresy

9. Znovu kliknutím na ikonu Dlaždíc a potom na Pošta sa dostanete späť do zoznamu správ.

10. V otvorenej pošte kliknutím na ikonku Nastavenia, vpravo hore, získate prístup k všeobecným a osobným nastaveniam aplikácie.

11. Nastavenie automatických odpovedí v prípade neprítomnosti na pracovisku:

12.Kliknutím na Možnosti sa vám zobrazia nakonfigurované nastavenia poštového klient, ktoré si môžete v prípade potreby zmeniť.

13. Môžete zapnúť „Zrušenie odosielania“. Po zapnutí tejto voľby môžete ešte do najviac 30s zrušiť odoslanie správy, ak si poslanie rozmyslíte.

14. Pridať podpis do každej správy:

15. Z prostredia konfigurovania Možností pošty sa naspäť do pošty dostanete kliknutím na šípku doľava

16. Z pošty sa odhlásite kliknutím na „postavičku“ vpravo a kliknutím na Odhlásiť: