/
Microsoft Teams návody
- Ak sa Vaše konto nenájde automaticky, zvoľte možnosť Použiť iné konto

2. Následne zadajte svoj email

3. Vyplňte svoje prihlasovacie údaje

4. Následne odškrtnite možnosť Povoliť mojej organizácií spravovať moje zariadenia (1.). Na základe Vašich preferencií zvoľte možnosť (2.):
- Áno, všetky aplikácie – ak chcete zdieľať prihlásenie s inými Microsoft aplikáciami, napr. OneDrive, Teams a pod.
- Nie, iba táto aplikácia – Ak sa chcete prihlásiť len do tejto aplikácie.

- Zvolíme možnosť Kalendár (1.) a následne možnosť Nová schôdza (2.)

2. Pre naplánovanie meetingu je vhodné vyplniť nasledovné údaje:
- Názov meetingu (1.)
- Emailové adresy účastníkov meetingu (2.)
- Čas a trvanie meetingu (3.)
- Popis meetingu – krátke informácie o meetingu (4.)
- Meeting potvrdíme možnosťou uložiť (5.)

Priebeh meetingu

Jednotlivé ovládacie prvky je možné opísať nasledovne:
- Chat – zapnutie režimu správ (chatu).
- Ľudia – zobrazenie prezencie osôb v meetingu.
- Prihlásiť – vyžiadanie pozornosti
- Miestnosti – ak je meeting delený do viacerých miestností, ich správa je možná na tomto mieste. Vhodné napríklad pre delenie študentov na skupinovú prácu.
- Ďalšie – rozšírené možnosti a nastavenia
- Zaznamenať a prepísať – umožňuje spravovať nahrávanie a prepisovanie meetingu.
- Nastavenia – dodatočné nastavenia meetingu, zariadenia a konta.
- Kamera – Zapnutie a vypnutie kamery, výber kamery, pridanie alebo úprava virtuálneho pozadia
- Mikrofón – Zapnutie a vypnutie mikrofónu ako aj jeho dodatočné nastavenia
- Zdieľať – Umožňuje zdieľať plochu ako celok, alebo konkrétnu aplikáciu
- Odísť – Opustenie / ukončenie meetingu.