/

Zmena hesla

Dôležité: Správca žiadneho systému nemá právo poznať heslá používateľov a preto ani na vyžiadanie nikomu, teda ani žiadnemu správcovi, neposkytujte informácie o svojich heslách. Rovnako svoje heslá neposielajte e-mailom alebo na Helpdesk.

Ak používateľ vie svoje súčasné heslo, môže si sám nastaviť nové na stránke https://identity.tuke.sk/

Pre úspešnú zmenu hesla nepoužívajte mobilné zariadenia.

Portál je dostupný len z počítačovej siete TUKE a cez VPN.

 

Prihláste sa na portál https://identity.tuke.sk/ použitím svojho jedinečného loginu a hesla.

Pre zmenu prihlasovacích údajov zvoľte možnosť Prihlasovacie údaje.

Vo formulári vyplňte Súčasné heslo a zadajte Nové heslo.

  • Ak používateľ zabudol svoje heslo, v prípade, že v minulosti si nastavil emailovú adresu na obnovu hesla, môže heslo obnoviť cez portál https://identity.tuke.sk/, podľa pokynov v návode Proces resetovania hesla s využitím e-mailu na obnovenie hesla.
  • V prípade, ak používateľ nemal nastavenú e-mailovú adresu na obnovenie a svoje súčasné heslo nepozná, bude mu vygenerované nové, až po overení jeho identity pracovníkmi Dispečingu ÚVT pomocou dôveryhodného dokladu – za taký sa považuje napr. platný zamestnanecký alebo študentský preukaz.
    Zmena hesla bez overenia identity je zakázaná, teda je zakázaná aj zmena hesla napr. na základe mailovej alebo telefonickej komunikácie!
    Z bezpečnostných dôvodov sa odporúča, aby si používateľ toto nové heslo čo najskôr zmenil na https://identity.tuke.sk/.